صبر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی طب راهنما PKD اجتناب از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

صبر میکرو چینی Osmotherapy پزشکی طب راهنما PKD اجتناب از دیالیز

میکرو چینی Osmotherapy پزشکی کمک پلی کیستیک بیماری های کلیه دیالیز جلوگیری از بیمار است؟ به طور کلی، بیماران مبتلا به PKD، به ویژه، پس از عملکرد کلیه خود را به 15٪ آنها خواهد شد توصیه می شود به دیالیز برای طولانی طول عمر خود را. اما آیا می دانید که دیالیز است تنها گزینه برای این نوع از بیمار، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy عنوان یک نوع از نوآوری طب سنتی گیاه چینی می تواند به بیماران با 15 درصد عملکرد کلیه کمک یک شانس جلوگیری از دیالیز.
میکرو چینی Osmotherapy پزشکی چیست؟
این نوع از نوآوری طب سنتی چینی است و با هدف بهبود عملکرد کلیه است. آن را با طب غربی و طب سنتی چینی است، می تواند بیماری کلیه به طور موثر و با خیال راحت درمان، این است که می گویند، آن می تواند بیماری کلیوی بدون اینکه آسیب بیشتر به کلیه ها را درمان کنند.
چگونه می توانید میکرو چینی پزشکی Osmotherapy کمک پلی کیستیک بیمار بیماری های کلیه دیالیز جلوگیری از؟
شما می دانید، مواد فعال طب میکرو چینی Osmotherapy می توانید وضعیت گردش خون از رگ های خونی و کیست بهبود و نرم کردن دیوار کپسول، در نتیجه افزایش نفوذپذیری دیواره کپسول و مهار ترشح سلول های دیواره کپسول.
علاوه بر این، این نوع از درمان می تواند بافت کلیه آسیب دیده ناشی از کیست بزرگ تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر توسط ضد ترومبوز، ضد انعقاد، ضد التهاب و بزرگ رگهای خونی.
چه چیزی بیشتر، آن را برای کاهش درد که PKD را و جلوگیری از عوارض که کیست منجر به مفید است.
در یک کلام، با کمک از این درمان، بیمار با مرحله پیشرفته ای از بیماری کلیه پلی کیستیک می تواند شانس اجتناب از دیالیز از طریق بهبود عملکرد کلیه را دریافت کنید. بنابراین به عنوان یک بیمار PKD، شما نباید تسلیم. فقط مبارزه را نگه دارید، می دانید، در آینده ای نزدیک، شما می توانید یک زندگی بهتر بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.
اگر سوالی دارید و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری کلیه پلی کیستیک، شما می توانید پیام را به ما ترک و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر به طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 89
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 شهريور 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: